“پشتیبانی در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 21:30 شب بصورت آنلاین در خدمت کاربران گرامی می باشد. همچنین شما میتوانید برای پیگیری سفارشات خود از طریق تیکت پشتیبانی در قسمت حساب کاربری خود اقدام کنید. سیستم تیکت پشتیبانی

درباره

فروشگاه اینترنتی مال سنتر
فروشگاه اینترنتی مال سنتر از سال 1396 فعالیت خود را در زمینه ی فروش آنلاین کالای اساسی و در قالب سوپرمارکت آنلاین آغاز نمود و در راستای خدمت رسانی و بهبود خرید کالای سوپرمارکتی همیشه سعی ما بر این باور بوده که خریدی آسوده و ارزان را به مشتریان خود عرضه نماییم. حال با وجود مشکلات فراوان در مسیر کسب و کار های آنلاین تمام تلاش ما بر این است که اعتماد شما مشتریان عزیز را بیش از پیش جلب نماییم و خرید های شما را به نحو احسن و بدون مشکل تحویل دهیم. ار همین رو شما میتوانید انتقاد و یا پیشنهادات خود را در جهت بهبود سرویس دهی و خدمت رسانی در بخش انتقادات و پیشنهادات ارسال نمایید که قطعا نظر شما تاثیر بسزایی در بهبود روند فعالیت ما خواهد داشت.
مدیریت فروشگاه اینترنتی مال سنتر
MallCenter