تا حالا شده کالایی رو بخرید و ایراد داشته باشه؟ یا مثلا تاریخ مصرف اون تموم شده باشه و شما در هنگام خرید بهش توجه نکرده باشید؟

ما در مال سنتر همواره بدنبال بهترین راه حل برای کم کردن مشکلات و خطای احتمالی در محصولات و سفارشات ارسالی به مشترکین عزیزمان هستیم، حال با توجه به اینکه همیشه بدنبال کم کردن درصد این خطا ها هستیم به این موارد توجه بیشتری می کنیم. پس اگه یه موقعی به همچین مشکلی برخورد کردین و محصولی تاریخ مصرفش گذشته بود و یا حتی در ظاهر اون مشکلی بوجود اومده بود، میتونید با بخش پشتیبانی ما مکاتبه کنید تا این مشکل رو واستون برطرف کنن و یا اون محصول رو واستون جایگزین کنن و محصول قبلی رو بعنوان مرجوعی از شما تحویل بگیرن و بدیهی است که شما در قبال محصول مرجوعی هیچ هزینه ای اضافه ای پرداخت نخواهید کرد.